Imponerende eventplanlægning

eventplanlægning

I løbet af mit arbejdsliv har jeg været ansat på mere end én arbejdsplads. Det er vist meget normalt, og det er også sådan, du alt andet lige kan blive til mest i denne verden. På alle de arbejdspladser, hvor jeg har været ansat, har jeg oplevede stressede kollegaer i forbindelse med eventplanlægning. Eventplanlægning er bestemt ikke min spidskompetence, og når jeg en skønne dag skal have planlagt et bryllup, så bliver det altså hende den heldige, der får æren. Måske skal lave mit eget online tilmeldingssystem til den tid, og så slipper jeg også for en stresset kæreste.

Ja, nu kom jeg jo lidt ind på pointen, nemlig et online tilmeldingssystem. Dette online tilmeldingssystem vil jeg gerne bruge lidt krudt på i dette indlæg. For det er nemlig et rigtig godt eksempel på imponerende eventplanlægning. Og denne eventplanlægning har forresten ikke trukket ret mange manuelle medarbejdertimer.

Aldrig har jeg været så begejstret for en konference

Jeg har i hvert fald aldrig haft så høje forventninger til en konference, som jeg har fået, siden jeg blev introduceret for denne type eventplanlægning. Jeg har været vant til at modtage ustrukturerede emails, hvori der har stået meget begrænsede informationer om, hvad jeg har kunnet forvente af konferencen. Konferencen har oftest gjort et godt indtryk, men først efter, jeg er ankommet. Det skyldes mangel på struktur. En struktur, som man i øvrigt ikke kan bede nogen mennesker om at fastsætte i en stor og kompleks virksomhed.

De to seneste konferencer, jeg har deltaget i, er blevet arrangeret gennem en helt særlig form for eventplanlægning. Nemlig gennem en automatiseret eventplanlægning. En automatiseret eventplanlægning via et online tilmeldingssystem.

Eventplanlægning uden at røre en finger

Conference Manager er et online tilmeldingssystem, som vil være din online løsning på eventplanlægning. På min arbejdsplads har vi for nyligt indgået et samarbejde med denne virksomhed, og fra nu af vil alle vores konferencer foregå gennem dem. Siden vi har fået dem om bord, har konferencerne været langt mere strukturerede.

Med det mener jeg, at jeg personligt samt mine kollegaer får et meget større udbytte af den enkelte konference. Jeg kan nemlig på forhånd få overblik over, hvad der er af foredrag, og så kan jeg nøjes med at tilmelde mig dem, som er mest relevante for mig.

Denne form for automatiserede eventplanlægning har skabt helt vildt meget værdi for vores virksomhed. Jeg får et større udbytte ved konferencerne, og vigtigst af alt, så er der rigtig mange mennesker, der ikke længere behøver at stresse over eventplanlægning, når de ikke kender den enkelte medarbejders specialiseringer. Alt det bliver klaret uden besvær gennem denne automatiserede form for eventplanlægning.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *