En pose med eget logo er mere end bare en pose. Posen kommer til at fungere som markedsføring for din virksomhed eller dit produkt. Poserne er især gode at bruge på eksempelvis messer eller konferencer, hvor de besøgende får en pose med, så de spreder budskabet.
Flere forskellige valg af pose med eget logo
Der findes flere forskellige slags poser, som alle kan tjene et formål for dig. Men overordnet set er poserne opdelt i følgende modeller:
- Papirbæreposer
- Plastbæreposer LDPE
- Bomuldsposer
Papirbæreposerne er mest brugbare, når indholdet af posen ikke vejer alt for meget. Det er derfor heller ikke den bedste løsning at medbringe en papirbærepose, hvis man eksempelvis skal handle stort ind i supermarkedet.
Plastbæreposerne er derimod velegnet som både indkøbspose og bærepose, fordi det er lavet af et stærkere materiale. Det er muligt at lave et personligt tryk på poserne, så din pose ikke bare ligner en helt almindelig pose.
Bomuldsposer, eller muleposer, er populære som aldrig før. Flere og flere går til bomuldsposen, når de skal have transporteret ting fra sted til sted. Udover at bomuldsposen er praktisk, kan den også designes, så folk ønsker at bruge den til andet end de normale ærinder, hvor en pose er involveret.
Alle poserne har en høj volumen, hvilket betyder, at der kan være et stort indhold i dem.
I forhold til posernes hanke er der også forskellige muligheder. Der findes både papirposer med flad hank og snoet hank. Det er selvfølgelig også individuelt, om man er til det ene eller andet. Derfor er det også muligt at købe begge, hvor du også kan se de mange muligheder for pose med logo.
Alle bæreposer på tværs af materialer er holdbare og robuste. Udover dette er alle poserne også bæredygtige, hvilket understreger at poserne ikke medvirkende til at belaste miljøet.
Ny slags markedsføringSå hvis du ønsker at din virksomhed eller lignende skal begynde at fokusere mere på posernes æstetik og udseende, er poser med eget logo en god mulighed for at udtrykke sig selv, og skabe en anderledes form for markedsføring.